Pre klientku Alexis Vidić, slovenskú millinerku, sme vytvorili komplexnú PR stratégiu, ktorá spojila jej jedinečný osobný príbeh s prezentáciou sofistikovanej značky klobúkov a fascinátorov. Alexis sme médiám predstavili ako absolventku Central Saint Martins v Londýne a dizajnérku, ktorá prináša eleganciu britskej a francúzskej módy na Slovensko. Zabezpečili sme sériu redakčných rozhovorov, vrátane prestížneho výstupu v magazíne Madam Eva, ktorý zdôraznil jej talent a vášeň pre remeslo. Súčasťou PR kampane bolo aj otvorenie jej showroomu na Tolstého 9 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo koncom januára 2025. Pri tejto príležitosti sme pripravili exkluzívne fotenie s Luciou Hurajovou, ktoré podčiarklo umeleckú hodnotu jej kolekcie. Na otvorenie showroomu sme pozvali novinárov a influencerov, ktorí mali možnosť zažiť jej tvorbu naživo.
Pre klienta Rama Yadava, šéfkuchára reštaurácií Ram´s, sme zabezpečili komplexné projektové PR. V prvej fáze sme sa zamerali na osobnostné PR Rama, ktorého sme médiám a verejnosti predstavili ako úspešného šéfkuchára, majiteľa vlastnej reštaurácie a človeka s pozoruhodným životným príbehom. Podarilo sa nám zabezpečiť niekoľko veľkých redakčných rozhovorov a výstupov, ktoré predstavili Rama Yadava aj menu v jeho portfóliu prevádzok. V ďalšej fáze bolo našou úlohou komunikovať zatvorenie pôvodnej reštaurácie, otvorenie dočasnej prevádzky Bistro by Ram´s a zároveň prípravu novej reštaurácie v obchodnom centre Eurovea. Novinárov a influencerov sme pozvali na ochutnávku vnoveného menu v Bistro by Ram´s a zároveň im komunikovali najbližšie plány šéfkuchára, čo prinieslo ďalšie spontánne výstupy a celkový záujem o koncept reštaurácií Ram´s a jeho pôsobenia na bratislavskej gastro scéne.
Pre Lenku Suchovú a jej platformu Global Fashion Net sme zabezpečili komplexné projektové PR počas prestížneho Harbin Fashion Week 2025. Naším cieľom bolo predstaviť slovenských návrhárov Borisa Hanečku a Idu Sandor medzinárodnej, ale aj domácej módnej scéne, pričom sme dôraz kládli na ich jedinečné kolekcie „Kaolínová búrka“ a unisex kolekciu inšpirovanú cyberpunkom. Počas týždňa plného konferencií, PR aktivít a každodenných fotení sme dosiahli výnimočné mediálne pokrytie, vrátane reportáží v reláciách Reflex a Teleráno, článkov v EMMA, Startitup, Odzadu a mnohých ďalších médiách. V spolupráci s hongkonskými a čínskymi novinármi sme sprostredkovali niekoľko exkluzívnych rozhovorov, ktoré priblížili slovenskú módu a jej posolstvo. PR kampaň zaznamenala obrovský úspech, pričom platforma Global Fashion Net potvrdila svoje líderstvo v prepájaní slovenského dizajnu so svetovými módnymi trhmi.
S Nadáciou Miloty Havránkovej sme začali spolupracovať krátko pred tým, ako s Galériou mesta Bratislavy uviedla rozsiahlu retrospektívnu výstavu fotografií Miloty Havránkovej “ Modrá strecha” v Bratislave. Využili sme to ako kľúčový mediamoment pre odštartovanie dlhodobej spolupráce. Klientovi sme zabezpečili rozsiahle mediálne pokrytie v podobe rozhovorov s Milotou Havránkovou v mnohých lifestylových aj mienkotvorných médiách. Milota sa tiež objavila na titulke jedného z najčítanejších dámskych magazínov na Slovensku. Zabezpečili a koordinovali sme účasť médií a známych tvárí na vernisáži výstavy aj komentovaných autorských prehliadkach, popri čom sa v médiách pribežne objavovali rozhovory s autorkou. Vo výstupoch sme odkaz autorky prepájali s filozofiou nadácie, ktorej cieľom je podporovať mladé talenty v oblasti fotografie.
Pre Fera Mikloška sme od roku 2021 zastrešili komplexné PR aktivity, vytváranie obsahu a sociálne siete. Našou úlohou bolo komunikovať jeho neustále inovatívne projekty, pričom sme stáli pri prípravách prehliadky Drama či Golden Age. V lete sme sa podieľali na PR podpore nezabudnuteľnej Hot Summer Fashion Show v piešťanskom hoteli Thermia Palace. Počas roka sme zabezpečili desiatky mediálnych výstupov, vrátane rozhovorov pre prestížne slovenské médiá a zároveň sme vytvorili priestor na prezentáciu značky MIKLOSKO prostredníctvom špeciálnych eventov, ako bola Miklosko Trunk Show. Našu spoluprácu podčiarkla aj podpora špeciálnych projektov ako Let’s Dance Tour 2024 a Let's Dance.
V bratislavskom Rozadole nájdete kadernícky a trichologický salón YOU HAIRSTYLING, ktorého majiteľkou je Mária Juríková. Cieľom našej spolupráce bolo predstaviť verejnosti a médiám výnimočný koncept kaderníctva, ktorý poskytuje komplexnú starostlivosť o vlasy, používa exkluzívne výrobky jedinečnej talianskej značky OWAY a zároveň učí ženy, mužov, ale aj deti milovať svoje vlasy a správne sa o ne starať. Základy komunikácie sme položili na osobnostnom PR Márie Juríkovej, ktorú sme médiám predstavili ako kaderníčku, ale aj certifikovanú odborníčku v oblasti trichológie. Médiá ocenili servisné podklady, ktoré sme pravidelne pripravovali v spolupráci s trichologičkou. Odborné rady Márie sa objavovali v rozhovoroch či reportážach “na vlastnej koži”, vďaka čomu sme dostali do povedomia trichológiu, diagnostiku zdravia vlasovej pokožky, ale aj značku YOU HAIRSTYLING.
S klientkou Alenkou Ravaszovou, zdravotnou sestrou a zakladateľkou centra pre bábätká a novorodencov sme začali spolupracovať v čase, keď bol projekt centra vo fáze idey. Klientke sme poskytli komplexné strategické poradenstvo v oblasti PR a komunikácie. Navrhli sme koncept a názov centra, ktoré sa venuje baby plávaniu, vaničkovaniu, baby masážam, predpôrodnému aj popôrodnému poradenstvu. Postarali sme sa o textové naplnenie webu a koordináciu s grafikmi. Boli sme pri tvorbe vizuálnej identity značky a jej profilovaní z hľadiska copywritingu. Spoločne sme slávnostne otvorili priestor We Care centra, kde sme pre klienta zabezpečili a koordinovali účasť médií, známych tvárí a influencerov. Médiám sme predstavili koncept We Care. Rozbehli sme viacero spoluprác s influencerkami a zabezpečili prvotné mediálne pokrytie.
Pre klientku Luciu Lukušovú sme zabezpečili
komplexné projektové PR zamerané na predstavenie jej módnej značky LULUVISION
since 2022. PR komunikácia zahŕňala v prvej fáze osobnostné PR Lucie Lukušovej.
Médiám sme ju predstavili ako novinárku, cestovateľku a dizajnérku, ktorá na
slovenský trh prináša prvú kolekciu značky LULUVISON since 2022. V druhej fáze
sme pre médiám poskytli viaceré servisné témy, ktoré sme prepojili s modelmi z
letnej kolekcie LULUVISION. V komunikácii sme využili lokálnosť výroby modelov
a pripravili príbeh oblečenia LULUVISION, kde sme poodhalili proces výroby a
ďalšie zaujímavosti spojené s tvorbou nezameniteľných kúskov značky.
V
poslednej fáze projektu sme pre klientku zabezpečili a koordinovali účasť
médií, známych tvárí a influencerov na predstavení prvej - letnej kolekcie
LULUVISION since 2022.
Pre klientku Karolínu Danišovú sme zabezpečili
komplexné projektové PR zamerané na predstavenie jej značky Luxed Bazar -
priestoru pre prémiovú módu z druhej ruky. PR komunikácia zahŕňala v prvej fáze
osobnostné PR Karolíny spojené s predstavením konceptu luxusného bazáru. V
druhej vlne sme pre médiá pripravili viaceré servisné témy týkajúce sa
oblečenia z druhej ruky. Podnikateľský príbeh Karolíny zaujal najsledovanejšie
médiá a dostal priestor aj v TV formátoch.
V poslednej fáze projektu sme
komunikovali otvorenie prvého “second-handu” s luxusným tovarom v Bratislave.
Pe klientku sme zabezpečili a koordinovali účasť médií, známych tvárí a
influencerov
na slávnostnom otvorení prvej kamennej predajne Luxed Bazar
v
Bratislave.
Pri príležitosti 25. ročníka odovzdávania ocenení Krištáľové krídlo sme pre klienta zastrešili komplexnú komunikáciu pred, počas a po galavečeri. Nominovaným osobnostiam sme v priebehu mesiacov pred odovzdávaním cien zabezpečili rozsiahlu medializáciu v podobe redakčných článkov v celom spektre slovenských médií - lifestylových aj mienkotvorných. Pre klienta sme zabezpečili a koordinovali účasť médií na galavečere a v nočných hodinách poskytovali médiám komplexné informácie a obrazový materiál z udeľovania cien. Následne sme zabezpečili ďalšiu vlnu mediálneho pokrytia laureátov ocenenia Krištáľové krídlo za rok 2021. Popri tom sme klientovi spravovali sociálne siete Instagram a Facebook.
Kamera - klapka - akcia! Ako komunikačný partner sme boli súčasťou celovečerného debutu českého režiséra Jakuba Machalu, tvorcu seriálov Stylista či Láska v čase korony a dvojnásobného držiteľa ceny Anděl za videoklip roka. Československý film Láska hory prenáša mal v slovenských kinách premiéru 5.5.2022. Hviezdne herecké obsadenie a originálny humor v sviežej romantickej komédii prilákali na premiéru množstvo známych tvárí, influencerov aj lifestylových novinárov. Týždne pred premiérou sme pracovali na tom, aby sa herci z filmu Láska hory prenáša objavovali v najčítanejších lifestylových rubrikách printových aj online médií. Pre klienta sme zabezpečili mediálne pokrytie počas predpremiéry a tiež po nej. Producentmi filmu sú slovenská spoločnosť Bright Sight Pictures a české DARQ Studio. Snímku do slovenských kín priniesla distribučná spoločnosť Continental film.
V 24. ročníku odovzdávania ocenení Krištáľové krídlo sme pre klienta zastrešili komplexnú komunikáciu pred, počas a po galavečeri, ktorý sa výnimočne konal na Šimák zámku Pezinok. Napriek obmedzeniam kvôli COVID-19 prebehol galavečer bez akýchkoľvek problémov a dostal sa do povedomia ľudí ako úspešný a jedinečný večer s množstvom pozitívnych ohlasov a približne 124 bezprostredných mediálnych výstupov naprieč celým Slovenskom. Projektová spolupráca sa po podujatí predĺžila na celoročnú.