ALEXIS VIDIĆ MILLINERY

Pre klientku Alexis Vidić, slovenskú millinerku, sme vytvorili komplexnú PR stratégiu, ktorá spojila jej jedinečný osobný príbeh s prezentáciou sofistikovanej značky klobúkov a fascinátorov. Alexis sme médiám predstavili ako absolventku Central Saint Martins v Londýne a dizajnérku, ktorá prináša eleganciu britskej a francúzskej módy na Slovensko. Zabezpečili sme sériu redakčných rozhovorov, vrátane prestížneho výstupu v magazíne Madam Eva, ktorý zdôraznil jej talent a vášeň pre remeslo. Súčasťou PR kampane bolo aj otvorenie jej showroomu na Tolstého 9 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo koncom januára 2025. Pri tejto príležitosti sme pripravili exkluzívne fotenie s Luciou Hurajovou, ktoré podčiarklo umeleckú hodnotu jej kolekcie. Na otvorenie showroomu sme pozvali novinárov a influencerov, ktorí mali možnosť zažiť jej tvorbu naživo.

RAM´S RESTAURANT

Pre klienta Rama Yadava, šéfkuchára reštaurácií Ram´s, sme zabezpečili komplexné projektové PR. V prvej fáze sme sa zamerali na osobnostné PR Rama, ktorého sme médiám a verejnosti predstavili ako úspešného šéfkuchára, majiteľa vlastnej reštaurácie a človeka s pozoruhodným životným príbehom. Podarilo sa nám zabezpečiť niekoľko veľkých redakčných rozhovorov a výstupov, ktoré predstavili Rama Yadava aj menu v jeho portfóliu prevádzok. V ďalšej fáze bolo našou úlohou komunikovať zatvorenie pôvodnej reštaurácie, otvorenie dočasnej prevádzky Bistro by Ram´s a zároveň prípravu novej reštaurácie v obchodnom centre Eurovea. Novinárov a influencerov sme pozvali na ochutnávku vnoveného menu v Bistro by Ram´s a zároveň im komunikovali najbližšie plány šéfkuchára, čo prinieslo ďalšie spontánne výstupy a celkový záujem o koncept reštaurácií Ram´s a jeho pôsobenia na bratislavskej gastro scéne.

HARBIN FASHION WEEK '25

Pre Lenku Suchovú a jej platformu Global Fashion Net sme zabezpečili komplexné projektové PR počas prestížneho Harbin Fashion Week 2025. Naším cieľom bolo predstaviť slovenských návrhárov Borisa Hanečku a Idu Sandor medzinárodnej, ale aj domácej módnej scéne, pričom sme dôraz kládli na ich jedinečné kolekcie „Kaolínová búrka“ a unisex kolekciu inšpirovanú cyberpunkom. Počas týždňa plného konferencií, PR aktivít a každodenných fotení sme dosiahli výnimočné mediálne pokrytie, vrátane reportáží v reláciách Reflex a Teleráno, článkov v EMMA, Startitup, Odzadu a mnohých ďalších médiách. V spolupráci s hongkonskými a čínskymi novinármi sme sprostredkovali niekoľko exkluzívnych rozhovorov, ktoré priblížili slovenskú módu a jej posolstvo. PR kampaň zaznamenala obrovský úspech, pričom platforma Global Fashion Net potvrdila svoje líderstvo v prepájaní slovenského dizajnu so svetovými módnymi trhmi.

KLINIKA TOMAR

Výsledkom dlhoročnej spolupráce s MUDr. Adrianou Tomekovou, primárkou Dermatologicko-laserovej kliniky TOMAR je množstvo výstupov v rôznych lifestylových a zdravotníckych médiách naprieč celým spektrom od tradičných, cez TV po online médiá. MUDr. Tomeková sa stala pre relevantné médiá v segmente spoľahlivým zdrojom odborných informácií a vyjadrení, čo napĺňa náš dlhodobý komunikačný cieľ. Stáli sme pri tvorbe prvej webstránky, budovaní novej webstránky a tiež platforiem kliniky na sociálnych sieťach, ktoré neustále modernizujeme a zavádzame inovatívne postupy vrátane influencer marketingu. 

Nadácia Miloty Havránkovej

S Nadáciou Miloty Havránkovej sme začali spolupracovať krátko pred tým, ako s Galériou mesta Bratislavy uviedla rozsiahlu retrospektívnu výstavu fotografií Miloty Havránkovej “ Modrá strecha” v Bratislave. Využili sme to ako kľúčový mediamoment pre odštartovanie dlhodobej spolupráce. Klientovi sme zabezpečili rozsiahle mediálne pokrytie v podobe rozhovorov s Milotou Havránkovou v mnohých lifestylových aj mienkotvorných médiách. Milota sa tiež objavila na titulke jedného z najčítanejších dámskych magazínov na Slovensku. Zabezpečili a koordinovali sme účasť médií a známych tvárí na vernisáži výstavy aj komentovaných autorských prehliadkach, popri čom sa v médiách pribežne objavovali rozhovory s autorkou. Vo výstupoch sme odkaz autorky prepájali s filozofiou nadácie, ktorej cieľom je podporovať mladé talenty v oblasti fotografie. 

FERO MIKLOŠKO

Pre Fera Mikloška sme od roku 2021 zastrešili komplexné PR aktivity, vytváranie obsahu a sociálne siete. Našou úlohou bolo komunikovať jeho neustále inovatívne projekty, pričom sme stáli pri prípravách prehliadky Drama či Golden AgeV lete sme sa podieľali na PR podpore nezabudnuteľnej Hot Summer Fashion Show v piešťanskom hoteli Thermia Palace. Počas roka sme zabezpečili desiatky mediálnych výstupov, vrátane rozhovorov pre prestížne slovenské médiá a zároveň sme vytvorili priestor na prezentáciu značky MIKLOSKO prostredníctvom špeciálnych eventov, ako bola Miklosko Trunk Show. Našu spoluprácu podčiarkla aj podpora špeciálnych projektov ako Let’s Dance Tour 2024 a Let's Dance.

YOU HAIRSTYLING

V bratislavskom Rozadole nájdete kadernícky a trichologický salón YOU HAIRSTYLING, ktorého majiteľkou je Mária Juríková. Cieľom našej spolupráce bolo predstaviť verejnosti a médiám výnimočný koncept kaderníctva, ktorý poskytuje komplexnú starostlivosť o vlasy, používa exkluzívne výrobky jedinečnej talianskej značky OWAY a zároveň učí ženy, mužov, ale aj deti milovať svoje vlasy a správne sa o ne starať. Základy komunikácie sme položili na osobnostnom PR Márie Juríkovej, ktorú sme médiám predstavili ako kaderníčku, ale aj certifikovanú odborníčku v oblasti trichológie. Médiá ocenili servisné podklady, ktoré sme pravidelne pripravovali v spolupráci s trichologičkou. Odborné rady Márie sa objavovali v rozhovoroch či reportážach “na vlastnej koži”, vďaka čomu sme dostali do povedomia trichológiu, diagnostiku zdravia vlasovej pokožky, ale aj značku YOU HAIRSTYLING.

NATUVION

Pre nášho klienta Natuvion Slovakia sme pripravili a realizovali komplexnú PR stratégiu, ktorá podporuje ich pozíciu lídra v digitálnej transformácii a dátovej migrácii. Zabezpečili sme redakčné výstupy v kľúčových médiách ako Aktuality.sk či Startitup v prvých dvoch mesiacoch, ktoré predstavili ich unikátne riešenia, technologické inovácie a úspešné projekty na globálnej úrovni. Podporili sme ich expanziu prostredníctvom precízne cielených náborových kampaní v Košiciach, Bratislave a Zvolene, s dôrazom na získavanie IT talentov a prezentáciu firemných hodnôt. Výsledkom našej spolupráce je výrazné zvýšenie viditeľnosti značky, posilnenie jej reputácie a vytvorenie atraktívneho obrazu Natuvionu ako preferovaného zamestnávateľa a strategického partnera pre digitálnu transformáciu.

VERONIKA KOSTKOVÁ

Pre klientku Veroniku Kostkovú, renomovanú slovenskú módnu návrhárku, sme zabezpečili komplexné PR služby s cieľom prezentovať jej tvorbu a posilniť jej pozíciu na slovenskej módnej scéne. Kľúčovou úlohou bolo predstavenie kolekcie Murmur, ktorú sme komunikovali sériou mediálnych výstupov a PR aktivít. Médiám sme Veroniku predstavili prostredníctvom exkluzívnych rozhovorov a článkov v magazínoch ako Šarm, Emma a Aktuality.sk, pričom bola výrazne viditeľná aj v televíznej relácii Dámsky klub na RTVS. Jej kolekcia Murmur zažiarila na Mercedes-Benz Fashion Live! 2024, kde sme sprostredkovali prítomnosť médií, influencerov a VIP hostí, čo viedlo k výraznej medializácii v slovenských aj zahraničných platformách. Našu stratégiu sme rozšírili o kreatívne fotenia a PR podporu, vrátane spolupráce s Luciou Hurajovou, Babsy Jagušák, Emou Fajnor, Luciou Hlaváčkovou a ďalšími dámami, ktoré prezentovali Veronikine šaty ako ambasádorky kolekcie.

ROMADE 

Pre klienta sme zabezpečili komplexné projektové PR. Cieľom bolo predstavenie projektu ROMADE v dvoch komunikačných líniách  – lifestylovej a v línii jeho spoločensky zodpovedného rozmeru. Potrebovali sme tiež podporiť predaj modelov tvorených návrhármi a posilniť vnímanie ROMADE ako značky, ktorá systematicky pomáha meniť životy rómskej komunite. PR komunikácia zahŕňala osobnostné PR zakladateľa značky, Andreja Kisku a slovenských módnych dizajnérov zapojených do projektu. Médiám sme predstavili príbeh značky, ktorá pomáha rómskej komunite a zároveň prináša originálne dizajnérske kolekcie. Naša komunikácia priniesla množstvo spontánnych výstupov a rozhovorov s Andrejom Kiskom a dizajnérmi v lifestylových aj mienkotvorných médiách. Zabezpečili a koordinovali sme účasť médií, známych tvárí a influencerov na predstavení značky ROMADE . Nasledovala ďalšia vlna spontánnych výstupov  a na konci spolupráce aj dosiahnutie cieľa - zvýšenie predaja produktov. 

WE CARE CENTRUM

S klientkou Alenkou Ravaszovou, zdravotnou sestrou a zakladateľkou centra pre bábätká a novorodencov sme začali spolupracovať v čase, keď bol projekt centra vo fáze idey. Klientke sme poskytli komplexné strategické poradenstvo v oblasti PR a komunikácie. Navrhli sme koncept a názov centra, ktoré sa venuje baby plávaniu, vaničkovaniu, baby masážam, predpôrodnému aj popôrodnému poradenstvu. Postarali sme sa o textové naplnenie webu a koordináciu s grafikmi. Boli sme pri tvorbe vizuálnej identity značky a jej profilovaní z hľadiska copywritingu. Spoločne sme slávnostne otvorili priestor We Care centra, kde sme pre klienta zabezpečili a koordinovali účasť médií, známych tvárí a influencerov. Médiám sme predstavili koncept We Care. Rozbehli sme viacero spoluprác s influencerkami a zabezpečili prvotné mediálne pokrytie.

LULUVISION SINCE 2022

Pre klientku Luciu Lukušovú sme zabezpečili komplexné projektové PR zamerané na predstavenie jej módnej značky LULUVISION since 2022. PR komunikácia zahŕňala v prvej fáze osobnostné PR Lucie Lukušovej. Médiám sme ju predstavili ako novinárku, cestovateľku a dizajnérku, ktorá na slovenský trh prináša prvú kolekciu značky LULUVISON since 2022. V druhej fáze sme pre médiám poskytli viaceré servisné témy, ktoré sme prepojili s modelmi z letnej kolekcie LULUVISION. V komunikácii sme využili lokálnosť výroby modelov a pripravili príbeh oblečenia LULUVISION, kde sme poodhalili proces výroby a ďalšie zaujímavosti spojené s tvorbou nezameniteľných kúskov značky.
V poslednej fáze projektu sme pre klientku zabezpečili a koordinovali účasť médií, známych tvárí a influencerov na predstavení prvej - letnej kolekcie LULUVISION since 2022.

LUXED BAZAR

Pre klientku Karolínu Danišovú sme zabezpečili komplexné projektové PR zamerané na predstavenie jej značky Luxed Bazar - priestoru pre prémiovú módu z druhej ruky. PR komunikácia zahŕňala v prvej fáze osobnostné PR Karolíny spojené s predstavením konceptu luxusného bazáru. V druhej vlne sme pre médiá pripravili viaceré servisné témy týkajúce sa oblečenia z druhej ruky. Podnikateľský príbeh Karolíny zaujal najsledovanejšie médiá a dostal priestor aj v TV formátoch.
V poslednej fáze projektu sme komunikovali otvorenie prvého “second-handu” s luxusným tovarom v Bratislave. Pe klientku sme zabezpečili a koordinovali účasť médií, známych tvárí a influencerov
na slávnostnom otvorení prvej kamennej predajne Luxed Bazar
v Bratislave.

KRIŠTÁĽOVÉ KRÍDLO

Pri príležitosti 25. ročníka odovzdávania ocenení Krištáľové krídlo sme pre klienta zastrešili komplexnú komunikáciu pred, počas a po galavečeri. Nominovaným osobnostiam sme v priebehu mesiacov pred odovzdávaním cien zabezpečili rozsiahlu medializáciu v podobe redakčných článkov v celom spektre slovenských médií - lifestylových aj mienkotvorných. Pre klienta sme zabezpečili a koordinovali účasť médií na galavečere a v nočných hodinách poskytovali médiám komplexné informácie a obrazový materiál z udeľovania cien. Následne sme zabezpečili ďalšiu vlnu mediálneho pokrytia laureátov ocenenia Krištáľové krídlo za rok 2021. Popri tom sme klientovi spravovali sociálne siete Instagram a Facebook. 

MICHAELA ĽUPTÁKOVÁ FL!

Pre klientku sme zabezpečili komplexné projektové PR, ktoré zahŕňalo intenzívnu komunikáciu prehliadky Michaely Ľuptákovej na podujatí Fashion Live! 2022 pred podujatím, počas neho a po prehliadke. Klientke sme zabezpečili spontánne PR výstupy aj vďaka zapojeniu známych osobností do medializácie príprav kolekcie. Médiám sme poskytli servisné témy aj možnosť exkluzívnych rozhovorov s dizajnérkou. Zabezpečili a koordinovali sme účasť médií, známych tvárí a influencerov na módnej prehliadke a v nočných hodinách poskytovali médiám komplexné informácie a obrazový materiál.

LÁSKA HORY PRENÁŠA

Kamera - klapka - akcia! Ako komunikačný partner sme boli súčasťou celovečerného debutu českého režiséra Jakuba Machalu, tvorcu seriálov Stylista či Láska v čase korony a dvojnásobného držiteľa ceny Anděl za videoklip roka. Československý film Láska hory prenáša mal v slovenských kinách premiéru  5.5.2022. Hviezdne herecké obsadenie a originálny humor v sviežej romantickej komédii prilákali na premiéru množstvo známych tvárí, influencerov aj lifestylových novinárov. Týždne pred premiérou sme pracovali na tom, aby sa herci z filmu Láska hory prenáša objavovali v najčítanejších lifestylových rubrikách printových aj online médií. Pre klienta sme zabezpečili mediálne pokrytie počas predpremiéry a tiež po nej. Producentmi filmu sú slovenská spoločnosť Bright Sight Pictures a české DARQ Studio. Snímku do slovenských kín priniesla distribučná spoločnosť Continental film.

 KAMPAŇ "A BODKA!"

Máj je mesiac venovaný prevencii rakoviny kože - téme, ktorej sa spolu s našim klientom, Dermatologicko-laserovou klinikou TOMAR, venujeme dlhodobo. V roku 2022 sme pre klienta pripravili minikampaň s názvom “A bodka!” Bodka, lebo znamienko môže byť bodkou krásy, ale aj ložiskom nebezpečného melanómu.
"Kontrola znamienok môže zachrániť život. A bodka!" Pre médiá sme pripravili servisný materiál s jasnými, bodkami oddelenými, argumentami, prečo je dôležité dať si skontrolovať znamienka každý rok. Do komunikácie sme zapojili Adelu Banášovú a Michala Hudáka. Tému vrátane zmienky klienta sme spontánne presadili vo viac než dvadsiatich médiách. Na svojich sociálnych sieťach kampaň podporili viaceré influencerky, ktoré sa venujú medicíne, osvetovým témam a lifestylu. 

KRIŠTÁĽOVÉ KRÍDLO

V 24. ročníku odovzdávania ocenení Krištáľové krídlo sme pre klienta zastrešili komplexnú komunikáciu pred, počas a po galavečeri, ktorý sa výnimočne konal na Šimák zámku Pezinok. Napriek obmedzeniam kvôli COVID-19 prebehol galavečer bez akýchkoľvek problémov a dostal sa do povedomia ľudí ako úspešný a jedinečný večer s množstvom pozitívnych ohlasov a približne 124 bezprostredných mediálnych výstupov naprieč celým Slovenskom. Projektová spolupráca sa po podujatí predĺžila na celoročnú.

MARKÍZA JESENNÁ KAMPAŇ

TV Markíza oslavovala v auguste 2021 už svoje 25. narodeniny, pri ktorých sme mali možnosť byť aj my. Pred samotnou mediaparty sme zastrešili výber influencerov do kampane pre pripravované jesenné programy ako Superstar, Farma, Love island, Oteckovia či Sestričky. Influencerov sme pozvali na mediaparty s predstavením programov. Výsledkom bolo viac ako 38 000 likeov, viac ako 228 000 videní a stories influencerov videlo takmer 222 000 užívateľov. Výstupy z mediaparty zasiahli 646 430 profilov užívateľov a mala viac ako 762 000 impresií. S vybranými influencermi sme ďalej pokračovali v spolupráci na kampani pre jednotlivé programy. 

MELANOMA MONDAY

Máj je mesiac venovaný prevencii rakoviny kože - téme, ktorej sa spolu s našim klientom klinikou TOMAR venujeme dlhodobo. V roku 2021 sme sa zapojili do kampane na podporu povedomia o melanóme „Wear Orange – Spot Orange“. Pre médiá sme pripravili servisný materiál – desatoro prevencie rakoviny kože a upozornili sme aj na to, že melanóm môže u detí vyzerať odlišne ako u dospelých. Tému vrátane zmienky klienta sme spontánne presadili vo viac než dvadsiatich médiách. Na svojich sociálnych sieťach kampaň podporili viaceré influencerky, ktoré sa venujú medicíne a lifestylu. Celková mediálna podpora bola zavŕšená aktivačnou súťažou na Instagrame, ktorá mala organický (nie sponzorovaný) dosah vyše 2 600 unikátnych profilov a dosiahla takmer 1 000 komentárov! 

AUPARK GREEN BOX

V rámci komunikačnej podpory CSR projektov sme pre klienta Aupark Bratislava na jar v roku 2020 zabezpečili úspešnú influencer kampaň Green Box. Jej cieľom bolo poukázať na možnosti udržateľných alternatív, ktoré zákazníci môžu nájsť v ponuke produktov nájomcov Auparku. Celá kampaň sa diala aj napriek zložitej prvej vlne COVID-19. Kampaň zasiahla kumulatívne viac ako 140 000 sledovateľov, s unikátnym dosahom cez 50 000 IG profilov s viac než 60 000 impresiami. Profil klienta narástol o 1400 nových followerov za mesiac, čo znamenalo až 18,7% rozdiel v porovnaní s predošlým mesiacom.

AUPARK BEAUTY BOX

Obľúbenú pravidelnú súťaž o Aupark Beauty Box sme spojili s vybranými influencerkami, ktoré boli kľúčovo vybraté na naše odporúčanie. Cieľom kampane bolo zapojiť čo najväčšie množstvo súťažiacich, pričom podmienkou do zapojenia sa do súťaže bola registrácia do vernostného programu. Počas kampane sa do programu zaregistrovali tisícky nových zákazníkov a celkový dosah influencer kampane presiahol všetky očakávania. Táto kampaň nastolila u klienta novú éru influencerských kampaní.

AUPARK BACK TOGETHER

Rok 2020 neprial z dôvodu prísnych protiepidemických opatrení  eventom a akciám. Preto sme s klientom v septembri spustili trojmesačnú influencerskú kampaň s názvom Backtogether. Cieľom bolo uistiť zákazníkov o tom, že nákupy v Auparku sú bezpečné a pripomenúť im aktuálne ponuky, akcie a možnosti využitia dostupných služieb v rámci protiepidemických opatrení. Influencer kampaň dosiahla takmer 30 000 likes a viac než 500 komentárov. Kumulatívne sa podarilo zasiahnuť viac než 113 000 profilov, pričom niektorí influenceri dosiahli reach rate viac než 92%.

AUPARK XMAS 2020

Aj Vianoce v tieni protiepidemických opatrení a pod hrozbou opätovného zatvorenia prevádzok boli v Auparku iné, ako tradične. Preto sme sa v rámci vianočnej kampane opäť zamerali na online priestor a influencerov. Zákazníkom sme v kampani ponúkli súťaž o nákupnú poukážku v hodnote 300 €, súťaž o vianočný box s darčekmi od nájomcov Auparku a v komunikácii sme upriamili pozornosť aj na charitatívne akcie ako Stromček prianí a spoluprácu s iniciatívou Nájdime sa!  Influencer kampaň mala najlepšie čísla roku a dosiahla takmer 60 000 likes a viac než 19 600 komentárov za necelé 3 týždne. Kumulatívne zasiahla takmer milión profilov, pričom niektorí influenceri dosiahli reach rate viac než 130%.

VČELY V AUPARKU

V rámci komunikačnej podpory CSR projektov sme pre klienta Aupark Bratislava na jar roku 2020 zabezpečili úspešnú kampaň pre program Včely na streche Auparku. Cieľom kampane bolo oboznámiť verejnosť s tým, aké sú benefity chovania včiel v mestskom prostredí, predstavili sme unikátnosť mestského medu a ako samotný projekt prispieva k udržaniu biodiverzity v mestách. V priebehu troch mesiacov sa nám podarilo tému umiestniť v médiách ako denník SME, Pravda, Plus1 Deň, Noizz, tvnoviny.sk, Dobré noviny, Startitup.sk, TV Bratislava či dokonca Reflex a Televízne noviny na Markíze.